Teachers’ perspectives on using peer assessment among young EFL learners
公開日: 2016/12/13 | 19 巻 p. 15-23
Su Yon YIM
Views: 127
The Effects of Study Abroad Duration and Predeparture Proficiency on the L2 Proficiency of Japanese University Students: A Meta-Analysis Approach
公開日: 2018/12/24 | 21 巻 p. 102-123
Akiyo HIRAI
Views: 123
Holistic and Analytic Assessments of the TOEFL iBT® Integrated Writing Task
公開日: 2020/02/07 | 22 巻 p. 65-88
Masumi ONO, Hiroyuki YAMANISHI, Yuko HIJIKATA
Views: 110
どうすればハイステイクス・テストの望ましい波及効果をもたらすことができるのか? 教育心理学研究からの提案
公開日: 2020/02/07 | 22 巻 p. 44-64
馬場 正太郎
Views: 79
Measuring Vocabulary Size of Japanese Junior High School Students: Cross-Sectional and Longitudinal Viewpoints
公開日: 2017/12/13 | 20 巻 p. 90-106
Tsuyoshi SATO
Views: 74
外国語教育評価学会研究紀要
日本言語テスト学会研究紀要
すでにアカウントをお持ちの場合 サインインはこちら