The Effects of Study Abroad Duration and Predeparture Proficiency on the L2 Proficiency of Japanese University Students: A Meta-Analysis Approach
公開日: 2018/12/24 | 21 巻 p. 102-123
Akiyo HIRAI
Views: 79
どうすればハイステイクス・テストの望ましい波及効果をもたらすことができるのか? 教育心理学研究からの提案
公開日: 2020/02/07 | 22 巻 p. 44-64
馬場 正太郎
Views: 54
Analyzing Explicit and Implicit Reading Questions in a Term-Exam: A Case Study
公開日: 2017/12/13 | 20 巻 p. 57-75
Yusuke HASEGAWA
Views: 43
Assessing Functional Adequacy Using Picture Description Tasks in Classroom-Based L2 Speaking Assessment
公開日: 2023/07/25 | 25 巻 p. 60-79
Rie KOIZUMI, Yo IN’NAMI
Views: 42
英語教師のための自己評価チェックリストにおける内容的妥当性の検証
公開日: 2018/12/24 | 21 巻 p. 82-101
三上 明洋
Views: 33
外国語教育評価学会研究紀要
日本言語テスト学会研究紀要
すでにアカウントをお持ちの場合 サインインはこちら