A REVIEW OF OLFACTORY DISPLAY DEVICES FROM A HABIT-FORMING PERSPECTIVE
公開日: 2021/06/10 | 5 巻 1 号 p. 1_27-1_36
Yue PAN, Kenta ONO, Jinghua HUANG, Makoto WATANABE
IMPACT OF ANTHROPOMORPHISM AND ASSOCIATION ON PRODUCT ADVERTISING EFFECTS
公開日: 2022/12/25 | 6 巻 2 号 p. 2_11-2_20
Shy-Peih HUARNG
CONCEPT MODEL AND APPLIED DESIGN OF HEIGHT-ADJUSTABLE DESKS AND CHAIRS
公開日: 2018/07/20 | 2 巻 1 号 p. 1_67-1_76
Tai-Jui WANG, Rungtai LIN, Chih-Long LIN
THE STUDY OF BUSINESS MAKE-UP COLOR MATCHING AND COLOR IMAGE
公開日: 2018/02/01 | 1 巻 2 号 p. 2_41-2_50
Jui-Che TU, Hsing-Tzu CHANG
GOOD DESIGN AWARD TRENDS IN ASIA
公開日: 2022/12/25 | 6 巻 2 号 p. 2_51-2_58
Makoto WATANABE, Kenta ONO, Yusuke ASHIZAWA, Na XIONG, Yun WANG
すでにアカウントをお持ちの場合 サインインはこちら